حضوری پر شورتر از همیشه
نوشته شده توسط : بهمن

22 بهمن امسال

 

 

 

فردا روز تجدید میثاق با امام و شهدا


13901019_2218493.jpg - 76.49 Kb

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي: حضرت امام(ره) در وصيتنامه شان تاكيد مي كنند كه اين انقلاب يك انقلاب الهي است و پايه اصلي آن مردمند، يعني انقلاب متعلق به مردم است و هيچكس، هيچ قشري، هيچ فردي، هيچ طبقه اي نمي تواند و نبايد ادعاي مالكيت اين انقلاب را بكند.

 

 

برنامه جدید ضدانقلاب برای راهپیمایی 22 بهمن

«س.ر» از اعضای تشکل موسوم به سفیران سبز امید امور اجرایی این نشست را به عهده گرفته است. وی هدف خود را از برگزاری این برنامه، سالگرد شروع حصر سران فتنه قرار داده حال آنکه زمانی که این وبینار (گفتگوی تصویری اینترنتی) در نظر گرفته شده است شب پیروزی انقلاب است.

با نزدیک شدن انتخابات یکی از موضوعات اساسی و به عبارت دقیق‌تر یکی از بهانه‌های اساسی که در دستور کار سران اپوزیسیون عمدتا خارج از کشور قرار گرفته است موضوع حصر سران فتنه است. در انجام این ماموریت تقسیم وظایفی نیز صورت گرفته است. طبق این تقسیم وظیفه برخی از اپوزیسیون خارج کشور پیگیر تشدید فشارهای بین‌اللملی حقوق بشری هستند.

یکی از این افراد شناخته شده شیرین عبادی است .وی که وکالت بهائیان و حمایت از تعطیل شدن رسانه‌ برون مرزی ایران را به خاطر مخالفت با یهودیان در پرونده خود دارد، سعی در ایجاد مشکل به بهانه حصر سران فتنه برای جمهوری اسلامی ایران دارد. عبادی در سری اقدامات خود به دنبال کشاندن موضوع حصر سران فتنه به نهادهای بین‌المللی نیز می‌باشد، به همین علت وی در نشستی مشترک با امیر ارجمند (که امروزه در ارتباط کامل با منافقین در فرانسه به سر می‌برد) به عنوان کارشناس حقوقی شرکت خواهد کرد.

 child-pic-576x383

یکی از مطالبات همیشگی مردم بعد از فتنه 88 محاکمه سران فتنه بوده است

«س.ر» از اعضای تشکل موسوم به سفیران سبز امید امور اجرایی این نشست را به عهده گرفته است. وی هدف خود را از برگزاری این برنامه، سالگرد شروع حصر سران فتنه قرار داده حال آنکه زمانی که این وبینار (گفتگوی تصویری اینترنتی) در نظر گرفته شده است شب پیروزی انقلاب است. کارشناسان براین باور هستند که این قبیل برنامه‌ها دلیلی ندارد مگر تحت تاثیر قرار دادن سالگرد پرشکوه انقلاب اسلامی. لازم به ذکر است دو سال پیش‌ نیز یکی از سران فتنه قبل از 22 بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد که 25 بهمن را جهت حضور مردم در خیابان‌ها تعیین نموده بود. دعوتی که معنایی نداشت جز ایجاد جریانی برخلاف جریان انقلاب اسلامی.

 

خبرگزاری فارس: ساعت ۲۱ امشب؛ طنین گلبانگ تکبیر در آسمان نورانی ایران

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: